Tuesday, October 21, 2008

My first post

Cu ceva timp in urma, defapt cu destul de mult timp in urma, stateam de vorba cu prietenii vechi din copilarie si dupa ce am epuziat banalele subiecte de zi cu zi, am inceput sa vorbim despre blog-uri. Priveam cu alti ochi atunci subiectul, era momentul in care descopeream existenta copiilor problematici si manifestarea lor, fie emo fie de alt tip, si pe atunci credam ca un "blogger" este fie unul dintre copiii aceeia, fie o persoana cu prea mult timp care simte nevoia sa se faca auzita pe canale in care comunicatia nu se face direct, altfel spus credam ca un "blogger" este o persoana prea introvrtita si prea timida ca sa se poata sa comunice in maniera traditionala si banala de "a vorbi". Eram destul de mult influentat de ceea ce observasem ca manifest in lumea virtuala, locul unde credam ca se ascund lasii care nu vor sa treca peste anumite senzatii de nesiguranta pentru a se transforma in persoana care voiau sa fie.
Dar cum timpurile se schima si cum adesea am invatat ca mereu poti fi surprins, astazi ma gasesc scriind in propriul blog. Cu siguranta pot spune ca nu sunt unul dintre copii problematici, desi imi place sa cred ca esti copil cat ai parinti si uneori ma comport ca unul, si nu vreau sa folosesc un blog pentru ca sunt unul dintre aceeia care nu se pot exprima pe alte cai, astazi ma gasesc in necesitatea de a avea un spatiu in care sa pot transmite diverse catre aceeia care sunt prea departe sa poata sa ma asculte, sa poata sa vada ce am mai facut. Si cum trebuie sa trec peste egosimul tipic uman m-am hotarat sa imi pun toate aberatiile pe care le gandesc si tot ce imi place sa fac pentru ca toata lumea sa le vada, desi in mod special acest blog il fac pentru cei care conteaza.
De ce OBSERVE? Destul de simplu. Cred ca cea mai mare problema a noastra este ca in fuga spre rezolvarea diferitelor probleme, uitand de cele mai multe ori care era problema, problema in sine devenind o solutie, uitam sa mai ne oprim din permanenta miscare si sa observam ce s-a mai intamplat cu noi, cu lumea si in general cu timpul. Cred ca mi-am alesc o linie de munca in care una din activitatiile principale este observatia. Pentru mine cel mai important lucru este sa observ pentru a cunoaste, si din a cunoaste a putea crea necesarul, noul, vechiul s.a.m.d.

No comments: